Marka Güncesi: HAYATIMI KOLAYLAŞTIRAN TEKNOLOJİ : LOGITECH KEYS TO GO

12 Kasım 2015 Perşembe

HAYATIMI KOLAYLAŞTIRAN TEKNOLOJİ : LOGITECH KEYS TO GO


Hayatta en çok ihtiyacımız olan şey nedir diye sorsam herkesten farklı cevaplar gelecektir eminim.. Para, iyi bir iş, statü sahibi olmak aklıma gelen alternatifler. Ancak bütün her şeye sahp olabilmek için gereken en önemli şey ''zaman''. Yani zamanımız olursa sevdiklerimize de vakit ayırırız, işimizde de iyi performans sergileriz, her şeye çok daha kolay ulaşırız. Günümüzde de zaman kazanmak için yaratmak gerekiyor. Bir çok şeyi daha pratik hale getirmek gerçekten bizim elimizde. Örneğin meşhur İstanbul trafiğinde takside, yazmanız gereken uzun mailleri cevaplasanız (ben o küçük akıllı telefonlarda uzun metinler asla yazamıyorum ve yalnız değilim), eve geldiğinizde kendinize zaman ayırsanız fena mı olur? Ya da iki toplantı arası blog yazınızı bir cafede oluştursanız nasıl olur? Ben size hemen bunun cevabını vereyim: ) Logitech'in ''Keys to go'' serisi ile bunları kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Eğer siz de benim gibi toplantılar, mailler, iş seyahatleri arasında 1 dakikanın bile hesabını yapıyorsanız Logitech'in her yere taşınabilir kolay klavyesi tam size göre. Bir kere her şeyden önce bu klavye çok hafif ve kolay taşınabilir boyutta. Sonrasında tasarımı ayrı bir harika.. Kırmızı da güzel ama benim tercihim bir siyah tutkunu olarak siyahtan yana oldu.

Bu kadar çok yere taşıdığımız bir ürünün olmazsa olmaz özelliği suya dayanıklılık olmalıydı ki tam da bu noktada iyi performans sergiliyor ürün. E o toplantı arası mail yazarken kahvenizi yudumlarken hiç mi dökülmez o kahve klavyenin tuşlarına? Sizi bilmem ama benim için bu durum son derece olağan :) Kolay temizleniyor bu da tecrübe ile sabit efenim. Benim için bir diğer bonus Logitech Keys to go'nun 3 aya kadar dayanıklı bir şarj ömrünün olması oldu.
Şu renklerin güzeliğini görüp de almamak mümkün değil. Böyle bir ihtiyacınız varsa kesinlikle Logitech Keys- To- Go tercihiniz olsun derim. Alın ,kullanın siz de yazın bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder