Marka Güncesi: AMBALAJLI SÜT TÜKETİMİNDEKİ ARTIŞIN SEBEPLERİ NELER?

13 Kasım 2015 Cuma

AMBALAJLI SÜT TÜKETİMİNDEKİ ARTIŞIN SEBEPLERİ NELER?

Tetrapak 2015 süt indeksini geçtiğimiz günlerde yayımladı. Bu konuya ne kadar önem verdiğimi takipçilerim çok iyi biliyorlardır ancak ilk kez okuyanlar için de vurgulamak isterim. Sütün önemi ve değeri yadsınamaz. Özellikle doğru şekilde saklandığı ve sunulduğu takdirde bu çok daha kıymetlenir. Malum açık süt- kapalı süt tartışmaları zaman zaman alevlenir. Bu nedenle vurgulamak istedim bunu bir kez daha. Tetrapak'ın 8. Süt İndeksi'nde gıda endüstrisinin yıllardır bulunduğu bildirimlere göre her zamankinden daha aktif yaşamsüren ve sağlığına önem veren yeni bir kuşağın itici gücüyle, besleyici ama pratik ürünlere olan talebin giderek arttığı görüşüne yer veriliyor. 
Bu araştırmada Tetra Pak Türkiye Pazarlama Direktörü Verda Telyaz, bazı açıklamalarda blunuş. Onları da aynen paylaşmak istedim.  “Türkiye’de işlenmiş ambalajlı süt pazarı son beş yılda yaklaşık yüzde 3 büyüme göstererek 1,290 milyon litreye ulaştı. İşlenmiş ve ambalajlı süt tüketiminin ise 2016 yılında, yaklaşık yüzde 4 artışla 1,290 milyon litre seviyesine ulaşması bekleniyor” dedi. Gördüğünüz gibi bilinç ve eğitim seviyesi arttıkça bu oran da günden güne artıyor.
Bu indeksin detayı / devamı nerede derseniz buradan tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Bu vesile ile çalışmalarını ve imza attıkları bilinç artırıcı projeleri sebebi ile Tetrapak markasına ve her sorumuzu devamlı olarak yanıtlamaya çalışan kurumsal iletişim departmanlarına (Belin Alev ve ekibine) çok teşekkür etmek isterim.

Güzel ve sağlıklı günlerde görüşmek dileğiyle,

1 yorum:

  1. Türkiye’de işlenmiş ambalajlı süt pazarı son beş yılda yaklaşık yüzde 3 büyüme göstererek 1,290 milyon litreye ulaştı. İşlenmiş ve ambalajlı süt tüketiminin ise 2016 yılında, yaklaşık yüzde 4 artışla 1,290 milyon litre seviyesine ulaşması bekleniyor”
    -----artış deger litreleri aynı yüzdelik artışa ragmen düzeltme yapılmalı

    YanıtlaSil