Marka Güncesi: GÜZEL KAHVELER İÇİN MEKAN ÖNERİSİ: BREW LAB

23 Kasım 2015 Pazartesi

GÜZEL KAHVELER İÇİN MEKAN ÖNERİSİ: BREW LAB


Nasıl bir kahve delisi olduğumu biliyorsunuz artık. Ağırlıklı olarak Türk kahvesi bağımlısıyım ama diğer kahve çeşitlerine de hayır demiyorum. Onları deneyimlemek, farklı ülkelerin egzotik kahvelerini tatmak çok güzel. Aslında ben her konuda keşfetmeyi seviyorum. Bir de üzerine sevdiğim lezzetler söz konusu olunca her çeşidini deneyebiliyorum. Birbirinden güzel kahveleri- Türk kahvesi dahil- deneyimleyebileceğiniz güzel bir mekan önermek istiyorum size. Mutlaka, ilk fırsatta gidin görün derim.
Mekanımızın ismi ''Brew Lab'', lokasyounumuz ise Galatasaray. Kronotrop’un Galatasaray’daki eski yerine açılan küçük ve mekandaki kahveler Türkiye barista şampiyonlarından biri olan Özkan Yetik tarafından hazırlanıyor. Mekanı seviyorsunuz ama kahve ile aranız yoksa , güzel haver çay severler de orada alternatif çay deneyimleri yaşayabilirsiniz. Mesela portakallı çay ya da yaseminli çay denemek isteyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder