Marka Güncesi: EĞİTİCİ SET DENEYİMİM: ALEX- LITTLE HANDS

22 Aralık 2015 Salı

EĞİTİCİ SET DENEYİMİM: ALEX- LITTLE HANDS


Artık AVM'lerde oyuncak mağazalarının önünden geçmemeye çalışmanın dönemi geldi bizim için. Mutlaka mağazaya girmek ve istediği bir oyuncağı almak istiyor Demir Bey: ) Tercih ettiği oyuncak da genelde araba oluyor. Evde kaç tane arabası var inanın sayamadım. Ben de tam tersi araba yerine eğitici oyuncaklar almaktan yanayım. En azından kaliteli vakit geçirebileceğimiz, evde birlikte olduğumuzda birlikte bir şeyler üretebileceğimiz ve bundan keyif alacağımız aktivite setlerini tercih etmeye çalışıyorum.
Geçtiğimiz günlerde eğitici setlerine bayıldığım ve her fırsatta tavsiye ettiğim Alex'in yeni bir ürününü edindim. Alex- Little Hands / Silly Rollers ürünün ismi. Hem çocuğun motor becerilerini geliştirmek hem bir şeyler üretme/ortaya çıkarma hissi yaratmak hem de renkleri etkin kullanmak adına çok sevdik biz.

Demir, araba delisi demiştim değil mi? Ne yaptığımıza bir bakın istedim.

Demir, bu vesile ile ilk kez yapıştırıcı kullandı ve minik elleri gayet de güzel şekilde kullandı. Biz inanamadık: ) Buyrun siz de bakın;

Renkleri ve parçaları nereye yapıştırmamaları gerektiğini de çok güzel tespit etti. Biz de destek olduk elbette ama bu denli hızlı öğrenmesi ve kendisinin kullanması çok mutlu etti bizi. 
En sonunda kendi yarattığı arabasını görmek onı çok gururlandırdı. ''Demir başardı!'' diyerek özetledi tüm süreci : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder