Marka Güncesi: SEVGİLİLER GÜNÜ ÖNERİLERİ VOL1 : THOUSAND WISHES

8 Ocak 2015 Perşembe

SEVGİLİLER GÜNÜ ÖNERİLERİ VOL1 : THOUSAND WISHES


Yılbaşının hediye telaşı bitti derken şimdi de 14 Şubat'ın telaşı başlıyor. Sevdiğinize almak için hediye araştırmalarının yanında onun size ne alacağını da merak edeceğiniz sürece hoş geldiniz:) Ben işi şansa bırakmamak adına istediğim hediyeyi bir şekilde hissetirmeye çalışanlardanım. Örneğin AVM gezerken vitrinden rengine kadar gösterip, sonrasında geri çekilmeyi seçiyorum. E napıyım öbür türlü hiç istemediğim hediyeler geliyor. En iyisi hissetirmek evet evet! Neyse lafı fazla dolandırdım. Bath and Body Works ürünlerinin kalitesi ve başarısı tartışılmaz. Benim çok sevdiğim ve kullandığım bir marka. 2015 Sevgililer Günü temalı ürünleri de hazırlanmış. Bunu öğrenince mutlaka bloga yazmalıyım dedim.Bileşenlerinde ışıltılı şampanya, kristal şakayıklar ve kremsi badem aroması bulunduran yeni Thousand Wishes’ın her notası, kokuya bağımlılık yaratacak ayrı bir ışıltı ve ferahlık katarken sıradışı bir koku deneyimi yaşatıyormuş, henüz deneyimlemedim. Kullandıktan sonra ayrıca yazabilirim :)

Şimdilik hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder