Marka Güncesi: MEKAN ÖNERİSİ: CASUAL BRASSERIA CAFE & BAR

18 Ocak 2015 Pazar

MEKAN ÖNERİSİ: CASUAL BRASSERIA CAFE & BAR


Yemek yemek benim için bir ihtiyaç gidermek değil, bir keyiftir. Yemek en güzel sohbetlere eşlik eden bir ritüel aslında. Yapması da aşk yemesi de. Eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız bir restoran önerim olacak size. Aslında öneri demek çok doğru olmayabilir çünkü henüz deneyimlemedim. Ancak tanıtım bültenini okudum ve sonrasında da araştırdım. En kısa zamanda deneyimlemeyi ve sonrasında da bu kez ayrıca yazmayı planlıyorum. Mekanımız ise Casual Brasseria Cafe & Bar. Anadolu yakasında herkesin bildiği Tepe Nautilus AVM içinde yer alıyor. Özellikle hafta sonu eşiniz/sevdiklerinizle beraber bir kahvaltı deneyimi yaşayabilirsiniz. Kahvaltı opsiyonları oldukça geniş gözüküyor. Köy Kahvaltısından deniz üzerilerine, pizzalara, çocuk menülerine kadar çok çeşitli seçenekler sizi bekliyor. 


Casual Brasserie’nin mutfağı ise deneyimli Şef Durmuş Coşkunsu’ya emanet. Uzun yıllar mutfakta harikalar yaratan Coşkunsu, reçetesi kendinde saklı “Cafe de Paris Pizza” ve “Özel sosla panelenmiş şinitzel” ile misafirlere lezzet sürprizleri sunuyor. Mekan, büyük porsiyonlar halinde servis edilen etleriyle de iddealı.

Pastane Şefi ise genç ve yetenekli Fransız, Luca Eyüboğlu… Casual Brasserie’nin mutfağında Luca ve ekibi tarafından günlük olarak hazırlanan tüm pastane ürünleri şimdiden kendi müdavimlerini yaratmaya aday. Özellikle Nutellalı Pasta ve Chocolate Bomba en çok tercih edilen pastalar olarak öne çıkmış durumda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder