Marka Güncesi: KAR GELİYORMUŞ KAR!

5 Ocak 2015 Pazartesi

KAR GELİYORMUŞ KAR!


Kış aylarında hepimizin kar beklentisi tavan yapıyor. Kar yağsa da işten erken çıksak-hatta belki gitmesek- romantizm yaşasak gibi gibi türlü sebeplerle karı isteriz. Madem havalar bu kadar soğuk en azından değsin bu soğukluğa değil mi? Benim soğuklarla aram iyidir yalnız bu havalarda sık sık şifayı kaparım. Bunun önüne geçmek içinse doğal vitaminlere yüklenirim. Sağlıklı sebze yemeklerinin yanında yemek sonrası ya da kahvaltıda bana eşlik eden meyve suları bunun en başında geliyor. Favorim portakal/greyfurt suyu karışımı. Bunu yaparken kullandığım meyve sıkacağımı geçen sene büyük bir beceri örneği göstererek bozdum. Bu sene bu yönde bir arayış içindeyken Emsan'ın Multi Press Meyve Sıkacağını gördüm. Özellikleri ve kullanışlı olması dikkatimi çekti. En kısa sürede edinip deneyimlerimi sizlere yazmayı düşünüyorum.

Soğuklarda kendinize dikkat edin takipçilerim.

Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder