Marka Güncesi: YENİ KEŞFİM: KOMİLİ BEBEK BEZİ

17 Ekim 2016 Pazartesi

YENİ KEŞFİM: KOMİLİ BEBEK BEZİ



Bebeğimiz hayatımıza katıldığı andan itibaren çok şey değişti bende… 
Hayata bakışım, önceliklerim, değer verdiklerim, kısacası her şey. Bu değişim sürecinde en belirgin hissettiğim şey, önceliklerim arasında ilk sırada oğlumun sağlıklı ve huzurlu olması geliyor. Yani birçok şey olmasa da olur ancak onun sağlıklı ve huzurlu olduğunu bilmem şart. Bu süreçte de özellikle gün boyu huzurunu etkileyen bir parçamız var ki o da kullandığımız bez. Ben Demir doğduğundan beri pek 2 bez markası deneyimledim ve ne yazık ki ikisinden de memnun kalmadım. Birkaç ay önce bir arkadaşıma yatılı misafirliğe gittiğimde, bezimiz bittiği için ilk kez denediğim Komili Bebek Bezi, şu anda hayatımızın bir parçası oldu diyebilirim. 
 


Neden Komili Bebek Bezi?

Bir kere, baştan anlaşalım, bez seçimi sizin beklentinizle çok ilgili. Sadece marka algısından dolayı bile bez seçimini buna göre yapana ciddi bir kitle var. Ben şahsen işlevsellik ve memnuniyeti önemsiyorum. Bu bir kıyafet değil ki markasına göre karar verelim. Komili Bebek bezinin iç yüzeyi % 100 doğal zeytinyağlı krem içeriyor. Bu da şu demek oluyor, eğer özellikle hassas bir cilde sahip bir bebeğiniz varsa tahriş, kızarıklık gibi sevimsiz ve bebeği huzursuz eden öğelerden uzak tutabiiyorsunuz. Diğer taraftan emicilik konusunda da iyi bir performans sergiliyor bez. Bu da bebeğin altının uzun süre kuru kalmasını sağlıyor. Benim karar vermemi sağlayan en önemli 2 kriter buydu.

 

Bu konular sizin öncelik listenizde de ilk sıralarda yer alıyorsa mutlaka deneyimleyin derim. Bir de söylemeden geçmeyeyim www.komilibebe.com.tr adresinden de güzel ve faydalı içeriklere ulaşabilir en güzeli de web sitesindeki uzmana sorular iletebiliyorsunuz.

Deneyimlerinizi paylaşmayı unutmayın:)

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder