Marka Güncesi: ADIM ADIM GELİŞİM SETİ DENEYİMİMİZ!

20 Temmuz 2015 Pazartesi

ADIM ADIM GELİŞİM SETİ DENEYİMİMİZ!


2 yaşını doldurmuş bir erkek çocuk annesi olarak, işten arda kalan zamanda oğlumla kaliteli zaman geçirmek en büyük önceliğim. Birlikte oyun oynamak, konuşmak, aktivite yapmak ortak bir paylaşım içinde bulunduğumuz faaliyetlerimiz. Oyuncak seçimi yaparken de olabildiğince özenli olmaya çalışıyoruz. ‘’Oyalansın yeter’’ anlayışından tamamen uzak, gerçek anlamda onun yaşına uygun ve ona katma değer sağlayacak ne varsa takip etmeye çalışıyoruz. (Bu konuda çocuk gelişim uzmanı kayınvalidemin de payı büyük) Yine bu yönde araştırma yaparken ‘’Adım Adım’’ eğitici setlerinden haberdar oldum ve bulunduğumuz aya uygun (26. Ay) ilk deneme setinden edindik. (Bu arada sorularımı özenle cevaplayan ve bir anne blog yazarına verilmesi gereken tüm bilgileri paylaşan Cansel Hanım’a özel teşekkürlerimi sunuyorum)


Bayram tatili boyunca setle yoğun zaman geçirme fırsatı bulduk. Sizi ilk deneyimlediğimiz 26. Ay seti ile ilgili ilk düşüncelerimi paylaşmak istedim. 
Setin içerisinde çok güzel bilgiler ve çocuklara aktarmada doğru metodlar kullanılmış. Örneğin bizim setimizden çıkan ‘’en sevdiğim meyve’’ ara öğünlerde meyve yemenin  gerekliliğini çocuklarımıza çok güzel aktarıldığını düşünüyorum.
Zıt kavramları anlatmak için boş ve dolu kavramları kullanılmış. Bizim rahatlıkla bildiğimiz ve ayırt edebildiğimiz iki kavram olduğu için yinelemedik.
Bu yaşlarda tercih  yapabilmek, çocuğun bu hakkının olduğunu bilmesi ve kullanması çok önemli. Set içerisinde bu kavram da çok güzel şekilde kullanılmış.

Hikayelerden bir tanesinde bizim için şu anda gündemde olan konu ''tuvalet eğitimi'' çok başarılı şekilde resmedilmiş. Hikayede küçük bebeğin altı değiştirilirken, büyük çocuk ise kendi tuvaletini klozete yapıyor. Önümüzdeki hata tatile çıkıyoruz ve tatil bizim için tuvalet eğitimimizde milat olacak. Bu yaz Eylül'e kadar umarım başarılı bir sonuç çıkarabiliriz : ) Biz ne kadar elimizden geleni yapsak da onun hazır olması gerekiyor.

Setin içinden çıkan parmak kuklalar, balonlar da çok ince düşünülmüş. Bu dönemde motor gelişimi açısından sıçrama hareketlerini yapabilmesi gerekiyor. Balonları dönemde, bu doğrultuda kullanmak gerekiyor. Zıplamaya devam : )

Setle daha zaman geçirmeye devam edeceğiz, bunlar ilk izlenimlerim. Uzun soluklu bir deneyim yaşayıp ay ay sizlere anlatmak niyetindeyim: )

Siz de bu setlerden nasıl edinebilirim derseniz buraya tıklayarak siteye girebilir ve çocuğunuzun yaşına uygun seti sipariş edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder