Marka Güncesi: MUTLULUK VE DONDURMA İLE İLİŞKİSİ! ''PIOPPO GELATO BODRUM''

16 Haziran 2015 Salı

MUTLULUK VE DONDURMA İLE İLİŞKİSİ! ''PIOPPO GELATO BODRUM''

''Mutluluğun yemekle bir ilgisi var mı bilemiyorum ama dondurma ile bir ilgisi olduğu kesin!'' diyerek söze başlamak istiyorum. Yazın bunaltıcı sıcaklarında benim için en tatlı yaramazlık dondurmadır. Zaten normal hayatımda da tatlı seven birisi olarak yaz aylarında bu eğilimimi dondurma ile tamamlıyorum. Ama dondurmanın da hepsi aynı tadı vermiyor elbette. Yeni tatları, mekanları keşfetmeyi kendisine iş edinmiş birisi olarak sizi Bodrum'da Pioppo Gelato'yu tanıtmak istiyorum. Kurduğu “dükkan içinde üretim” konseptiyle dikkat çeken Pioppo Gelato, Bodrum ve çevresinde yetişen meyveleri, Belçika'nın kakaosunu ve Brezilya'nın vanilya kökünü kullanarak bağımlılık yaratacak tatlara imza atıyor. Oraya gittiğinizde çok çeşit dondurma ile karşılaşacaksınız ama ben size öncelik vereceğiniz dondurmaları hemen söyleyeyim.

Alkolsüz Mojito’lu benim en sevdiğim oldu. Bunun yanında Ice Tea Şeftalili, Ananaslı, Fındıklı Nutellalı, Karamellolu ve Stracciatella peyniriyle hazırlanmış özel, günlük ve taze dondurmalar da mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder