Marka Güncesi: ÇALIŞAN KADININ ZAMANLA İMTİHANINDA KURTARICI : ‘’ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ’’

14 Haziran 2015 Pazar

ÇALIŞAN KADININ ZAMANLA İMTİHANINDA KURTARICI : ‘’ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ’’




Çalışan bir kadın olarak en büyük problemim ‘’zaman!’’ .  İş yerinde bitmek bilmeyen toplantılar, yetişmesi gereken projeler, cevaplanması gereken mailler ve tabii sonrasında evde gerçekleşen eş ve çocuk mesaisi… (yazarken bile yoruldum:)
Durum böyle olunca, kendime ayırabildiğim zamanı da çok efektif kullanmam gerekiyor. Özellikle kişisel bakım konusunda tam anlamıyla doğru ve pratik seçimler yapmalıyım. Size saç bakımımla ilgili birkaç ipucu vermek istedim.  Elidor’un yeni ürünü ‘’Doğanın Enerjisi’’ serisi benim için gerçek bir kurtarıcı oldu diyebilirim! Çünkü ürünün çıkış noktası tam da belirttiğim koşturmaca içerisinde yorulan, yıpranan saçlarımızı dinlendirmek. Elidor Doğanın Enerjisi serisinin içinde Ginseng ve Angelica kökleri yer alıyor. Daha detaylı açıklamak gerekirse serinin iki varyantı var : Canlı ve Dirençli Saçlar ve Güçlü Saç Uçları. Canlı ve Dirençli Saçların içeriğinde Ginseng Kökü varken Güçlü Saç Uçları içeriğinde Angelica Kökü bulunuyor.
Canlı ve Dirençli saçlar serisinde: şampuan, saç kremi, ekspres bakım spreyi ve 7/24 şekillendirici bakım kremi var. Daha ne olsun. Tam anlamıyla bir saç bakımı sunuyor bize. Yorgun ve bakım isteyen saçlarımız için gerçekten birebir.
Güçlü saç uçları serisinde ise: şampuan, saç kremi, ekspres bakım spreyi var. Gerçek etkisini görmek için düzenli kullanım şart. Deniz sezonu açıldı bile, havuz/deniz sonrası saçlarımızdaki yıpranmanın önüne geçmek için kullanmanızı tavsiye ederim.
 Son zamanlarda benim için takıntı haline gelen ‘’paraben’’ mevzusu da bu seride beni tavlamaya başarıyor. Elidor Doğanın Enerjisi serisinde paraben bulunmuyor, bu da bonus özellik!
Benim kullanımımla ilgili detay vermek gerekirse, yaklaşık 10 günlük kullanım sonrasınca saçlarım ciddi anlamda canlandığını fark ettim. Üstelik havuzda inanılmaz derece yıpranan saçlarım dahi, hiç olmadığı kadar canlı ve parlak bir görünüm sahibi oldu. Böyle olunca, pazar günlerim banyo sonrasında uzun süren saç bakımı mesaisi yerine kendime zaman ayırabileceğim bir gün haline geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder