Marka Güncesi: ÜRÜN DENEYİMİ : GENÇLİK UYKUSU/ DROPS OF YOUTH

3 Mart 2015 Salı

ÜRÜN DENEYİMİ : GENÇLİK UYKUSU/ DROPS OF YOUTH


Kozmetik benim için bedenime duyduğum saygı aslında... Pek çok şeyde kaliteyi 2. planda bırakabiliyoruz ama söz konusu sağlık olunca o noktada kalite her şeyin başında geliyor. Yediklerimiz, içtiklerimiz kadar cildimize sürdüğümüz makyaj malzemeleri, kremler her şey bizim hayat kalitemizi de belirliyor. İşte bu yüzden her ürünü kullanmıyorum. The Body Shop bu noktada benim için bir referans. Onun ürünlerini hiç düşünmeden alıp deneyimliyorum. Yeni ürünü ''Gençlik Uykusu'' da bunlardan birisi. Geçtiğimiz günlerde deneyimlediğim Gençlik Uykusu (Drops of Youth) yaş ilerledikçe vücudumuzun kaybettiği elastikiyeti geri getirmeyi amaçlıyor. Diğer anlamda bir gençlik iksiri sunuyor bize The Body Shop.

 Kullanımı da çok pratik. Gece yüz temizleme işlemi sonrası yatmadan kremi yüzüme sürüyorum. Sabah kalktığımda ilk gecede bile ciddi bir yenilenme ve tazelik hissediyorum. Ama bunu uzun süre kullandığınızda etkisini daha yoğun hissedebiliyorsunuz elbette. 

Ben bu şahane maskeyi mutlaka deneyimlemenizi tavsiye ediyorum. Cildinize ve kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder