Marka Güncesi: MUTFAKTA 8 HAFTA!

9 Nisan 2015 Perşembe

MUTFAKTA 8 HAFTA!

 
Benim de severek takip ettiğim Mutfak Sanatları Akademisi güzel eğitim programları hazırlamış. O kadar çeşitli eğitim programları var ki herkes kendi ilgi alanına göre bir eğitim seçebilir. Örneğin et yemeklerine ilginiz varsa ya da bu alanda kendinizi geliştirmek istiyorsanız “Etler ve Pişirme Teknikleri” ya da İtalyan Mutfağı”,“İspanya Mutfağı”na katılabilirsiniz.

Bir diğer önemli bilgi ise MSA Milli Eğitim Bakanlığı onayı ve City&Guilds,Pearson / EdExcel ve Scottish Qualification Authority akreditasyonları ile uluslararası profesyonel aşçılık diploması veriyor. Yani her yerde geçerliliği var bu diplomaların. 
 

Mayıs ayında gerçekleşecek eğitimlerden bazı başlıklar ise;
  • Mutfakta 8 Hafta
  • Deniz Ürünleri ve Pişirme Teknikleri
  • Kahvaltı Keyfi
  • Kokteylle
  • Evde Konserve Yapımı ve Saklama Teknikleri
  • El Yapımı Makarnalar
  • Matmazel Macaron
  • Summertime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder